Общи условия

Уважаеми клиенти, предоставяме на Вашето внимание Общите условия на сайт http://casaflora.bg/ :

І. ПРЕДМЕТ

Настоящите общи условия са предназначени за регулиране на отношенията между „Касафлора“ ЕООД, ЕИК 203509054, титуляр на сайта http://casaflora.bg (наричан по-долу за краткост „Магазина“) и неговите потребители (Вие, нашите Клиенти). С подаване на поръчка в онлайн Магазина Вие се съгласявате, приемате и се задължавате да спазвате настоящите Общи условия.

ІІ. ДАННИ ЗА ДОСТАВЧИКА

„Касафлора“ ЕООД е дружество, регистрирано съгласно Търговския закон на Р България, със седалище и адрес на управление – гр. Варна бул. Дрин 1, вписано в търговския регистър при Агенцията по вписванията към Министерство на правосъдието с ЕИК 203509054,  Телефон за контакт с нас: 0899 912 755, електронна поща (e-mail): shop@casaflora.bg

ІІІ. ЦЕНИ – ОБЩА ИНФОРМАЦИЯ

1. При поръчка на продукти от „Касафлора“ ЕООД, показани на сайта http://casaflora.bg/, Вие се задължавате да заплатите на „Касафлора“ ЕООД цената на съответния продукт, посочена за същия този продукт в нашия Магазин, като заплащате транспортните разходи за доставянето му до заявеният от Вас адрес за гр. Варна и за страната.

2. Всички цени, посочени в Магазина http://casaflora.bg/ са в български лева (BGN) и са с включен ДДС.

3. При предварително заплащане през друга система или превод по банкова сметка, Вие се задължавате да заплатите всички такси върху цената на съответния поръчан от Вас продукт, начислени от страна на банковите институции или други системи, използвани за плащане на продукти.

4. Ако плащате чрез конвертиране от друга валута всички разходи или загуби, свързани с конвертирането на валутите, са за Ваша сметка.

ІV. ПОРЪЧКА

1. Поръчки за доставка на цветя в нашия Магазин можете да правите 7 дни в седмицата като поръчки, направени в неделя се генерират от системата като подадени в първия следващ работен ден. Поръчаният от Вас продукт ще Ви бъде доставен в работен ден от 09.00 ч. до 19.00 ч. и в събота – до 13.00 ч. Молим, при подаване на поръчки в нашия Магазин, да имате предвид и че е от значение часът, в който сте направили (валидно подали) Вашата поръчка: Поръчки направени в работен ден до 15.00 ч. се генерират от системата като направени (подадени) на същия работен ден и съответно доставката ще бъде извършена на следващия ден или друг планиран ден, посочен в допълнителните детайли  на поръчката. Поръчки направени след 19 часа се генерират от системата като напрвени (подадени) на следващия работен ден и съответно доставката ще бъде извършена на последващия ден.

2. Нашият Магазин предлага стандартна доставка.

2.1. Стандартната поръчка ще бъде доставена на следващия работен ден, от нейното валидно подаване в нашия Магазин в случай, че поръчката е направена до 15.00 ч. в работен ден. При валидно подаване на поръчката след 15.00 ч. в работен ден, същата се генерира от системата като подадена на следващия работен ден и ще бъде доставена след 1 работен ден, считано от този следващ работен ден. Освен ако не е посочено, че поръчката следва да бъде доставена с експресна доставка, която важи само за гр.Варна. В този случай, експресната доставка се доставя на следващия работен ден.

4. Не е необходима предварителна регистрация (създаване на профил), за да бъде направена поръчка в нашия Магазин. Можете на направите поръчка и като Гост. Регистрацията (създаването на профил) Ви позволяват да пазарувате по-бързо, тъй като няма да е необходимо да въвеждате данните си всеки път, ще бъдете осведомени за статуса на Вашата поръчка и ще може да проследявате вече направени поръчки, а и ще имате достъп до предишни Ваши поръчки.

5. За да направите своята поръчка е необходимо да влезете в секция „Пазаруване“, да изберете поне един вид продукт от посочените в Магазина „Casaflora”  и да натиснете бутон „Купи“. След това имате възможност да детайлизирате като изберете брой на артикула, адрес и метод за доставка и начин за разплащане. Тук можете да впишете Вашето пожелание в придружителната картичка към цветята. С натискане на бутон „Поръчай сега“ преминавате към стъпките, в които следва да въведете Вашите данни за плащане и за издаване на фактура – име и фамилия, валиден e-mail-адрес и телефон (за контакт с Вас), Ваш адрес, име, адрес на фирма и ЕИК. Тук можете да създадете профил (да направите регистрация) в нашия магазин, да изберете да пазарувате и плащате като Гост или да влезете във вече съществуващ Ваш профил. В случай, че изберете опцията „Адресът за доставка и фактура е един и същ“, няма да е необходимо да въвеждате данни за получател, адрес за доставка и др. в стъпка „Детайли за доставка“ – системата автоматично ще копира въведените от Вас данни за плащане. Ако обаче лицето или фирмата получател, както и адресът на доставка, на който желаете да бъде доставен поръчания продукт, са други, то тогава в стъпка „Детайли за доставка“ е необходимо да въведете тези данни. Посочете избрания от Вас начин на плащане от предложените в Магазина ни опции в стъпка „Начин на плащане“. Тук трябва да изразите Вашето съгласие и приемане на нашите Общи условия. Вашата поръчка се заявява до нашия Магазин чрез натискане на бутон „Потвърди поръчката“ като последна стъпка.

6. Със създаването и потвърждението на поръчката (бутон „Потвърди поръчката“) давате своето съгласие и сключвате договор за покупко-продажба на конкретния избран от Вас продукт/продукти.

7. При успешно направена поръчка, ще получите:

7.1. номер на поръчка. Ако по някаква причина не получавате номер на Вашата поръчка, моля, направете поръчката отново или се свържете с нас на телефон 0899 912 755, както и:

7.2. потвърждение на поръчката от наша страна с всички данни от нея чрез електронно писмо на посочения от Вас имейл адрес. Всяка поръчка от нов клиент следва да бъде потвърдена и по телефона от наш сътрудник. Очаквайте да Ви позвъним в същия ден (ако е работен) или най-късно до обяд на следващия работен ден. Абсолютно всяка една направена поръчка се потвърждава по телефона от наш сътрудник.

8. Ние ще се свържем по телефон с Вас за потвърждение и ако е необходима допълнителна информация или уточнение относно поръчката, именно за това е необходимо да оставите актуален телефонен номер, който е валиден.

9. В нашия Магазин http://casaflora.bg са показани всички актуални наши предложения, но въпреки това е възможно някои от поръчаните продукти или част, детайл от тях да не е налична. В такъв случай, ще се свържем с Вас, за да Ви предложим друг актуален и най-близък до желания от Вас продукт за замяна или за отказ на поръчката.

10. Вие, нашите Клиенти – Ползватели на Магазин http://casaflora.bg/ се съгласявате, че всички изявления между Вас и „Касафлора“ ЕООД във връзка със сключването и изпълнението на договора за покупко-продажба (поръчка, доставка, плащане и др.) могат да бъдат извършвани по електронен път и чрез електронни изявления по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис и чл. 11 от Закона за електронната търговия. Съгласие в същия смисъл дава и „Касафлора“ ЕООД.

V. ДОСТАВКА

1. Доставката на всички наши продукти се извършва на територията на Р България.

1.1. За доставки на стандартни поръчки по смисъла на настоящите Общи условия (независимо дали за град Варна или за страната) Вие заплащате цена за доставка.

2. Поръчки, направени в неделя се генерират от системата като подадени в първия следващ работен ден. Молим, при подаване на поръчки в нашия Магазин, да имате предвид и че е от значение часът, в който сте направили (валидно подали) Вашата поръчка: поръчки направени в работен ден след 15.00 ч. се генерират от системата като направени (подадени) на следващия работен ден.

3. Стандартната поръчка ще бъде доставена след 1 работен ден, от нейното валидно подаване в нашия Магазин в случай, че поръчката е направена до 15.00 ч. в работен ден. При валидно подаване на поръчката след 15.00 ч. в работен ден, същата се генерира от системата като подадена на следващия работен ден и ще бъде доставена след 1 работен ден, считано от този следващ работен ден.

4. При успешно направена поръчка, същата ще бъде обработена от нас, а Вие ще получите Вашата пратка на посочения от Вас адрес за доставка в рамките на сроковете за изпълнение и доставка за стандартна поръчка, посочени по-горе.

5. Доставките се извършват всеки работен ден от 09.00 ч. до 19.00 ч. и в събота – до 13.00 ч.

6. Датата на доставката на поръчания от вас продукт е гарантирана, но не конкретния час. Ще направим всичко възможно да получите поръчката си навреме.

7. „Касафлора“ ЕООД не гарантира точността на доставките при лоши климатични условия, логистични забавяния на куриера или куриерските фирми, грешно посочени данни за доставка от страна на получателя – невярна, неточна или непълна информация, или невъзможност на куриера да се срещне с получателя.

8. „Касафлора “ ЕООД работи с доверен куриер – фирма „Еконт Екпрес“.

9. Условията за доставка са обусловени от условията на куриера/куриерските фирми. Нашите продукти ще Ви бъдат доставени в специални кашони или в друга, подходяща съобразно вида им опаковка, с транспорт, също подходящ за доставяния продукт, на посочения от Вас адрес за доставка, в достатъчен според обстоятелствата срок, уговорен между Представител на Магазин http://casaflora.bg/ и Вас – нашия Клиент.

10. Ако желаете да получите Вашите продукти чрез друг куриер или куриерска фирма или чрез друг вид пощенски услуги, Молим да имате предвид, че доставката е изцяло за Ваша сметка и на Ваша отговорност, т.е. „Касафлора“ ЕООД не поема отговорност за продукта, който ще получите. Можете да се свържете с нас на тел. 0899 912 755, за да уточним желания от Вас друг начин на получаване и детайлите относно изпращането.

11. При невъзможност за доставка (получателят не се намира на посочения адрес или не отговаря на обажданията на куриера), пратката може да бъде доставена на трето лице, което според обстоятелствата и в зависимост от мястото, посочено за доставка, би могло да я получи – например роднина или намиращо се на адреса лице, колега и др. Посочените възможности за получаване на пратката (от колега, роднина и др.), т.е. извън личното ѝ получаване от лицето-получател, ще бъдат използвани, разбира се, доколкото лицето, получаващо поръчания от Вас продукт, желае да го получи и да извърши неговото, освен ако плащането не е вече извършено.

12. При невъзможност да бъде използвана някоя от изброените по-горе в т. 12 опции ние ще сторим необходимото отново да се свържем с Вас, за да изпълним доставката в съответствие с Вашата поръчка в интервала от 24 часа, а Вие ще трябва да поемете изцяло за Ваша сметка разходите за повторното посещение и за доставка.

VІ. ПЛАЩАНЕ

Възможни са следните начини за плащане на продукти в Магазин http://casaflora.bg/:

1. Плащане с наложен платеж: плащате на куриера/куриерската фирма при получаване на поръчката. Моля, незабавно да се свържете с нас, при констатирано несъответствие между потвърдената сума на поръчка и стойността на наложения платеж.

2. Онлайн плащане чрез банков превод към фирмена сметка в „Банка ДСК“ ЕАД : плащате преди доставката на Вашата поръчка. Докато Вие въвеждате детайлите на своята информация на платежната страница на Банката, по време на плащане, по време на процеса на проверка за автентичност, екипът на нашия електронен магазин няма достъп до съдържанието на поверителни данни, обменящи се между собственика на банкова сметка и „Банка ДСК“ ЕАД.

3. Плащане чрез PayPal: плащате преди доставка на Вашата поръчка. Ако имате сметка в PayPal, можете да платите поръчката си бързо и лесно по този начин. Никаква информация за Вашата дебитна/кредитна карта не се попълва в нашата страница. Сигурността на плащанията се гарантира от системата PayPal. При избран от Вас начин на плащане на поръчката чрез PayPal ще бъдете пренасочени към страницата на PayPal, където можете да влезете в профила си и да извършите плащането.

4. Плащане с банков превод: чрез този начин на плащане също плащате преди доставката като е желателно да изпратите копие от платежния документ на нашия e-mail-адрес shop@casaflora.bg.

4.1. Плащане на място в магазина- вие можете да заплатите в брой за вашата поръчка на място в нашият физически магазин на ул. Драгоман 44, гр. Варна

5. При избран от Вас начин на плащане по т. 2, т. 3, т.4 или т. 4.1, описани по-горе, поръчката ще бъде приета и обработена в нашия Магазин след извършено плащане, за което ще бъдете уведомени на посочения от Вас електронен (e-mail) адрес.

6. Във всеки от изброените по-горе начини на плащане „Касафлора“ ЕООД се задължава да Ви прехвърли фактическата власт на закупения продукт след получаването на неговата покупна цена.

VІІ. ЛИЧНИ ДАННИ И РАБОТА СЪС САЙТА http://casaflora.bg/

1. „Касафлора“ ЕООД обработва законосъобразно и добросъвестно предоставените от Вас данни в хода на подаване на Вашата поръчка, упоменати в р. ІV по-горе, както и тези, които нашият екип може да получи при връзка с Вас. Разполагаме с право да обработваме лични данни като администратор и вземаме необходимите мерки за тяхната защита в съответствие с изискванията на Закона за защита на личните данни. Тези данни няма да бъдат предоставяни на трети лица. Изключения от последното са например случаите, когато упоменатите данни биват предоставяни доколкото това се изисква по силата на нормативен акт или на органите на властта, при изискване от тяхна страна. Посочените от Вас електронни адреси може да бъдат употребявани с цел уведомяването Ви за актуални акценти от нашата продуктова гама или за промяна в настоящите Общи условия.

2. Ние, от http://casaflora.bg/ правим всичко възможно Магазинът ни да работи с необходимата степен на оперативност и на най-високо ниво. Екипът ни обаче не носи отговорност за непредоставяне на достъп до Магазина http://casaflora.bg/, както и за необработването или несвоевременното обработване на поръчки, при настъпване на обстоятелства извън нашия контрол – случаи на непреодолима сила, случайни събития, проблеми в глобалната мрежа Интернет и др. Не гарантираме, също така и че достъпът до Магазина ще бъде непрекъсваем, навременен, сигурен и свободен от грешки, доколкото това е извън възможностите, контрола и волята ни.

3. Винаги може да споделите чрез телефонно обаждане на 0899 912 755 Вашите впечатления при работата Ви с нашия Магазин, за което, тъй като активно спомагате за усъвършенстване на работата и услугите ни, ще Ви бъдем изключително благодарни.

VІІІ. ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА. ВРЪЩАНЕ. РЕКЛАМАЦИИ

1. Поради естеството си (цветя), за предлаганите в нашия Магазин продукти са неприложими правилата на Закона за защита на потребителите относно отказ от договора (поръчката) – чл. 57, т. 6 от упоменатия закон.

2. С оглед осигуряване на максимален баланс в отношенията ни предоставяме на Вас, нашите клиенти правото да се откажете от договора за покупко-продажба на артикул/и и да ги върнете в 14-дневен срок от получаването им, в случай, че не са били разопаковани и/или изваждани от кутията им и/или размествани в нея, както и ако не са били съхранявани не в съответствие, а също така са и са във вида, в който сме Ви ги предали.

3. В срок до 14 (четиринадесет) дни от Вашето уведомление за отказ от договора „Касафлора“ ЕООД за продукти, различни от цветя, ще възстанови чрез същото платежно средство, като това, използвано от Вас при първоначалната трансакция (освен ако Вие изрично не се съгласите за друг начин на възстановяване) заплатената от Вас цена за върнатите продукти, с изключение на допълнителни разходи, свързани с евентуално избран от Вас друг начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от нас. Разходите по обратно връщане на продукта, от чиято поръчка се отказвате, са за Ваша сметка.

4. Имаме право да отложим възстановяването на плащанията по т. 3 до получаване на подлежащите на връщане обратно или докато не ни представите доказателства, че сте изпратили обратно същите, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.

5. Очакваме да ни изпратите или да върнете обратно стоките на „Касафлора“ ЕООД (данните за контакт са посочени в нашия Магазин) без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни след деня, в който сте ни информирали за отказа си от настоящия договор.

6. При констатирано несъответствие между получените и поръчани продукти по наша вина, разходите за връщането на несъответстващия продукт, както и разходите за замяната му, са изцяло за наша сметка. В случаите по предходното изречение, ако интересът Ви от съответната поръчка е вече отпаднал, можем и да възстановим паричната равностойност на продукта, след неговото връщане от Ваша страна, разбира се, ако изберете този начин на уреждане на отношенията ни.

8. Рекламации, причинени от действия или бездействия на клиента няма да бъдат разглеждани и „Касафлора“ ЕООД не носи никаква отговорност за тях.

9. „Касафлора“ ЕООД може да откаже направена и потвърдена вече поръчка при възникване на форсмажорни обстоятелства, включително при затруднена доставка, липса на избраните продукти и други. Вие ще бъдете задължително уведомени за това.

ІХ. ВИЗУАЛИЗАЦИЯ НА ПРЕДЛАГАНИТЕ ПРОДУКТИ

1. Възможно е да съществуват малки разминавания между показани в Магазина продукти и доставените ви такива. Тези разминавания се дължат на факта, че визуализацията на продуктите е с цел придобиване на представа от Вас – нашите клиенти относно всеки вид продукт, но също така е възможно при последваща доставка да съществуват известни разлики, дължащи се на цветността на дисплея Ви, на сложността на аранжирането, а и на идентичността на всяко цвете. Все пак, екипът ни се старае тези евентуални различия да бъдат минимални и да доставяме в най-висока степен адекватни на видяното в Магазина ни, естетически удовлетворяващи Ви продукти.

2. При възникнала липса, всеки съставен елемент в нашите продукти, публикувани на http://casaflora.bg/ подлежи на промяна.

3. При липса на някой от частите в нашите продукти, своевременно ще се свържем с Вас, за да изясним и консултираме възможностите за замяна с други елементи.

Х. ПРАВА НА ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ

Възпроизвеждането на съдържанието на http://casaflora.bg/ може да бъде извършвано само с изричното писмено съгласие на „Касафлора“ ЕООД за всеки конкретен случай. „Касафлора“ ЕООД си запазва правото да променя по всяко време всяка част от сайта http://casaflora.bg/, включително неговото съдържание и външен изглед, цени, информация за продукти, указания за грижа за продукти, условия за пращане и доставка и други.

ХІ. КОНТАКТИ

1. Всички Ваши въпроси, отнасящи се до продукти, публикувани в сайта http://casaflora.bg/, както и такива, свързани с настоящите Общи условия, може да отправяте на нашия електорен адрес: shop@casaflora.bg или по телефон в работни дни от 10.00 ч. до 17.00 ч.

2. Адреси за контакт с надзорни органи:

– Комисия за защита на личните данни

Адрес: гр. София, ул. „Иван Евстатиев Гешов“ № 15, тел.: (02) 940 20 46 факс: (02) 940 36 40 Email: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg Уеб сайт: www.cpdp.bg

– Комисия за защита на потребителите

Адрес: 1000 гр. София, пл.“Славейков“ №4А, ет.3, 4 и 6, тел.: 02 / 980 25 24 факс: 02 / 988 42 18, гореща линия: 0700 111 22 Уеб сайт: www.kzp.bg

ХІІ. ПРОМЕНИ В ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ

1. Настоящите Общите условия могат да бъдат променяни/заменяни едностранно от „Касафлора“ ЕООД, като след извършване на промените дружеството ни се задължава да уведоми всички Вас – Потребителите на Магазина чрез изпращане на електронната Ви поща и/или публикуване в нашия сайт на видно място съобщение за наличието на промяна/замяна.

2. Промените/замяната в/на Общите условия имат сила за страните по вече сключени договори за покупко-продажба, само ако задълженията на някоя от страните по договора не са вече изпълнени изцяло към момента на промяната/замяната в/на Общите условия, както и ако купувачът в срок до 5 (пет) дни от уведомлението му за промени/замяна не извести писмено продавача, че отхвърля промените/замяната на Общите условия.

XIІІ. ДРУГИ УСЛОВИЯ

1. Евентуалната недействителност на някоя от разпоредбите на тези Общи условия няма да доведе до тяхната недействителност като цяло, нито още по-малко пък – на сключените въз основа на Общите условия договори за покупко-продажба.

2. За неуредените в този договор въпроси, свързани с изпълнението и тълкуването на настоящите общи условия и договорите, сключвани въз основа на тях, се прилага законодателството на Република България.

3. Всички спорове между страните по тези общи условия ще бъдат разрешавани от компетентния съд.

4. Настоящите общи условия влизат в сила за всички Ползватели на Магазина http://casaflora.bg на 15.08.2015 г.

 

СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВОТО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА:

На основание чл. 57,т. 4 от Закона за защита на потребителите и Общите условия на http://casaflora.bg/

(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено, ако желаете да се откажете от договора)

ДО„Касафлора“ ЕООД,

със седалище и адрес на управление – гр. Варна,

област Варна, община Варна, ул. Дрин 1

вписано в търговския регистър при Агенцията по вписванията

към Министерство на правосъдието

с ЕИК 203509054

електронна поща shop@casaflora.bg

 

С настоящото уведомявам/уведомяваме*, че се отказвам/отказваме* от сключения от мен/нас* договор за покупка на следните стоки:

– Вид на стоката:

– Поръчан …………………….*/получен на ……………………………………*

– Име на потребителя/ите…………………………………………………………………………..

– Адрес на потребителя/ите:………………………………………………………………………..

 

Подпис на потребителя/ите________________________________

(само в случай, че настоящият формуляр е на хартия)

 

Дата: ……………………….. г.

 

––––––––––––––––––

* Ненужното се зачертава.

Коментарите са затворени