Сватбена агенция Casaflora

сватбена агенция варна

Сватбена агенция Casa Flora предлага широка гама услуги за незабравими събития и сватбени дни. Ние сме готови да ви помогнем с цялостно планиране на вашето мечтано събитие или да ви помогнем за отделни детайли при полагане на финалните щрихи.

Можете да ни се доверите и да разчитате на помощ за организацията и декорацията на вашия сватбен ден.

 

Декорация и дизайн

Ние ви каним на неангажираща среща, за да ни разкажете за вашия мечтан ден- да ни разкажете за идеята си, за това как си представяте всичко. След това нашият екип ще изготви проект, включващ всички аспекти по декорацията , съобарзен с вашия бюджет. Можете да ни се доверите за декорацията на сватбата, както и за най-малките декоративни аксесоари- от цветята, презз украсата до печатните материали- покани, тейбъл картички, номера за маси, книги за пожелания, кутии за подаръци и други.

Ние ще се съобразим с всички ваши идеи и ще ги стилизираме в определената от вас тематика на сватбата.

 

Частична организация на сватбени събития

Много често Вие, бъдещите булки започвате да организирате мечтаното събитие сами, но в процеса осъзнавате, че иматте нужда от малко помощ. Ние сме готови да ви помогнем с полагането на финалните щрихи и да извършим частична организация. Разкажете ни…

 

Цялостна организация на сватбени събития

Сватбена агенция Касафлора има опит в цялостната организация на събития. Ако вие нямате възможност да организирате мечтания дех, имате нужда от фея с вълшебна пръчка или просто живеете в чужбина, а искате да организирате сватба в България, ние вярваме, че сме вашите хора.

Ние винаги се съобразяваме с вашия график и именно за това срещите ни винаги са планирани.

 

Планиране и организация

1600 лв. – До 80 госта

Планиране и организация

2000 лв. – От 80 до 150 госта

Планиране и организация

2500 лв. – От 150 до 200 госта

Планиране и организация

3000 лв. – Над 200 госта

Ето и част от услугите, които се включват в пакета “Цялостна организация на сватбени събития”:

·       Първоначална консултация- запознаване вашите  с идеите и желанията

·       Изготвяне на идеен проект за Вашето мечтано събитие

·       Оптимално разпределение на заложения бюджет спрямо предпочитанията Ви

·       Съставяне на график на работата във времето до събитието

·       Избор на локация за провеждане на събитието

·       Периодични срещи с Вашия сватбен агент

·       Представяне, ангажиране и координация на най-подходящите сватбени професионалисти и услуги за Вашето събитие: DJ-и, водещи, фотографи, оператори, инструменталисти и вокални изпълнители, пироефекти, артистична програма, аниматори и занимания за най-малките гости, превозни средства под наем, настаняване на гостите, кетъринг услуги, оборудване под наем и др.

·       Организация и изготвяне на индивидуален сценарии за изнесен ритуал.

·       Съвети и асистиране при избора на сватбено меню, сватбена торта и алкохол за празника

·       Консултация и помощ при избора на облекло, ангажиране на стилист, съвети при избора на брачни халки и аксесоари

·       Изготвяне на цялостна визия за декорацията на Вашата сватба

·       Координация в сватбения ден

Цените не включват хонорарите на различните подизпълнители и партньори и са валидни за събития в гр. Варна.

Координатор в сватбения ден

Ако ви е необходим помощник за безпроблемното протичане на вашия празник, ние можем да ви предложим тази услуга.

 

Координатор в сватбения ден

600 лв. – До 80 госта

Координатор в сватбения ден

800 лв. – От 80 до 200 госта

Координатор в сватбения ден

По договаряне – Над 200 госта

Ето и как ще протече работата Ви със сватбения координатор на Casa Flora:

·       Преди сватбата ще се срещнем, за да разберем от какво имате нужда и докъде сте стигнали с организацията. Ще изясним от каква помощ имате нужда в оставащото време и в самия сватбен ден.

·       Ще съставим разпределителен план за церемонията и за вечерята. Ще направим график на сватбения ден. Ще се запознаем с всички вече ангажирани професионалисти, за да можем да координираме графика и дейността им в дните преди сватбата и в самия сватбен ден.

·       Ще посрещнем и настаним гостите Ви. След празника ще ги изпратим и при нужда ще организираме превоза им.

·       Ще следим за спазването на определените от Вас времеви рамки за всеки елемент от сватбената вечеря и програма.

·       Ще следим и работата на анетите от Вас подизпълнители и ще се разплатим с тях, така както сте се разбрали, за да можете спокойно и без стрес да се забавлявате в сватбената нощ

·       Ще бъдем насреща при всеки възникнал проблем и ще намерим най-доброто решение.

Цените са валидни за събития в гр. Варна.

Свържете се с нас, разкажете ни за мечтаната сватба и чуйте как още можем да Ви помогнем.

 

Коментарите са затворени